Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Amsterdam-Noord. Meer weten? Ontdek meer
Merel
8 jun 2026 om 16:23
De avocado die in mijn bowl zit is niet rijp…. Het is kneiter hard waardoor ik het niet kan eten :(
Roderick
7 jun 2026 om 22:35
Altijd goede kwallteit sushi, nog nooit teleurgesteld. Bezorging ook op afgesproken tijdstip. Voorheen bestelde ik ergens anders, inmiddels al ruime tijd vaste en tevreden klant. Volgende keer weer hier!
Myrthe
7 jun 2026 om 22:11
Zoals altijd weer heerlijk!
Ruben
7 jun 2026 om 9:48
Topper, supersnel bezorgd
Alwin
6 jun 2026 om 21:37
Moeilijk veel saus bij de pokebowl
Michel
6 jun 2026 om 21:23
Alles. Is. Vers. En. Lekker!! En Vaak een extra presentje! En meestal op tijd geleverd
Sylvia
5 jun 2026 om 12:23
Heerlijk gegeten op mijn verjaardag!!! Prima bezorgd.