I LOVE SUSHI AMSTERDAM-NOORD

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 7032 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Amsterdam-Noord. Meer weten? Ontdek meer

8 jun 2026 om 16:23 De avocado die in mijn bowl zit is niet rijp…. Het is kneiter hard waardoor ik het niet kan eten :(
7 jun 2026 om 22:35 Altijd goede kwallteit sushi, nog nooit teleurgesteld. Bezorging ook op afgesproken tijdstip. Voorheen bestelde ik ergens anders, inmiddels al ruime tijd vaste en tevreden klant. Volgende keer weer hier!
7 jun 2026 om 22:11 Zoals altijd weer heerlijk!
7 jun 2026 om 9:48 Topper, supersnel bezorgd
6 jun 2026 om 21:37 Moeilijk veel saus bij de pokebowl
6 jun 2026 om 21:23 Alles. Is. Vers. En. Lekker!! En Vaak een extra presentje! En meestal op tijd geleverd
5 jun 2026 om 12:23 Heerlijk gegeten op mijn verjaardag!!! Prima bezorgd.
3 jun 2026 om 19:06 Heeeeerlijk